haflingerforewer

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Emy

Av iina - 9 juli 2012 22:40

EMY


vi har varit tsm sedan vi var 5 år.

ingen tar det från OSS. ingen tar i från oss 7 år tillsammans!

ingen förstör det.

vänskapen vi har, kmr vi alltid ha.

Vi har bråkat, lovat npn annan att vi inte ska bli kompisar igen MEN vi är oskild aktiga. vi kan inte skiljas. vi är som tvilling systrar, när den ena är glad, är den andra glad, när den andra är ledsen är den andra ledsen.

Emy, kmr du ih¨åg minnena när vi gallopperade på ängen? me indra och raquel? du ramlade av och jag bara skrattade, jag ramlade av och DU skratatde. jag skulle göra vad som helst för att se dig le igen, skratta som förr. MEN DIN FAMILJ vil inte att VI ska vara lyckliga, dom vill inte att deras barn ska ha det bra, vara glad.

JAg vet, jag ser, jag hör, jag förstår, jag lyssnar, jag vill, jag LYCKAS. JAG LYCKAS.

Emy, jag vet att DU och JAG fixar det här på nåt sätt. på NÅT sätt.

ÄVEN om det är det sista vi gör.

13 år idag är du, du fick inte det du önskade, du önskade att altl var bra, att dina föräldrar ville att vi skuööe vara m,ed varann.

13 underbara år, varav 7 var jag med och stöttade dig.

och jag vet att det blir fler år.

JAG OCH DU löser det här.


JAG VILL BARA säga:


Grattis emy, på din 13 års dag.


JAG ÄLSKAR DIG EMELIE EMY JAGESTEDT.


Emelie Emy och ina <3 föralltid.   


/ ina


 
 
Aremey

Aremey

11 juli 2012 02:04

Hej vad hände mellan er ärligt ??

http://Saknar /emelie

iina

11 juli 2012 12:30

hej
Okej, det som hände mellan alla som var inblandade var att vi åkte hem te emy kl halv 8 och skulle hämta en sak. och då vart annika (emys mamma skit arg) och sen fick emy inte vara hos mig. okej fine det vart så men vi fick vara ute på en ÄNG, aa då var vi det. Sen rymde emy en natt och jag åkte upp till en skog för att jag var ledsen... och då var emy DÄR! ja då var vi med varann. sen kl typ 3 på natten cyklade vi hem till mig ändå, för vi hade inget och äta och vi hade inte ätit sen 3 på dagen. så vi gick he mtill mig och åt. sen kom vi på att mina hästar sod i hagen ju. då red vi iväg med dom. sen dagen efter när emy kom hem så var det att hon ABSOLUT inte fick träffa mig! sen åkte emy till sin pappa i björklinge. då rymde hon igen. för att hon inte orkade med att inte få träffa mig. hon rymde, hon gick från björklinge mitt i natten och ja JAG mötte henne. och det var ju ca 8 kilometer! sen åkte vi ner på ett ställe... och var där hela natten. sen på dagen cyklade jag med henne te björklinge. och vi åkte in te stan. sen pkte vi hem från stan efter ca 3 h och då efter det så skruvade hennes dumma idiot pappa bort fönsterhandtagen på hennes fönster -.- och hon fick inte komma ut. han tog hennes mobil. och jag får inte tag på henne. jag saknar henne så mkt. och du, snälla svara inte och skriv skyll er själva. för det var mkt värre en det verkar. ;/
INGENTING har häänt mellan mig och emy. men hennes föräldrar är SJUKA I HUVET! och då går det ut över mig o emy.
vem är DU egentligen?

//ina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iina - 13 juli 2012 10:52

hej bloggen   kanske lägger ner den  nu när emy inte får blogga mer.   ¨vi får se.     ...

Av iina - 12 juli 2012 14:02


       jag och ni tsm<3 

Av iina - 12 juli 2012 13:46


nu har jag en ny frågestund! FRÅGA PÅ!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3   ' //iina ...

Av iina - 12 juli 2012 13:43

hej bloggen!   jag måstetyvärr skriva en VÄLDIGT tråkig sak. Emy får inte blogga på den här bloggen mer, den kmr från och med nu vara MIN blogg. jag hopaps alla bloggläsare stannar hos mig. MEN sen om hon får börja igen är det klart att vi dela...

Av iina - 12 juli 2012 10:58

tjaooo!!!! IDAG SKA jag och pappa med sala o santo ner te agilityn! :) ingen update idag asså!:/ puss hej' /ina ...

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards