haflingerforewer

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av iina - 6 juli 2012 22:12

bloggen wkmr ligga nere "lite" . men jag uppdaterar varje dag.

Love u gays.


//ina

Av iina - 6 juli 2012 17:55

Hej Här får ni veta vad som har hänt !I går så rymde jag till .... och då så efter så cyklade jag med Ina till björklinge Och sedan så åkte vi till fyrishov och badade (själva!!!!!!!!!) Och sedan när jag kom hem så fick jag utskällning av min mamma och pappa och då så skruvade de bort mitt fönster handtag till fönstret och låste min dör så när jag måste påtoa så skall jag knacka. Och när jag sover så har jag övervakning och behöver ha en jävla vakt utanför för att jaginte skulle rymma men nu skall jag ut till gräs ö och vara där tills på söndag och sedan skall jag hem :( Det här kan vara sista inlägget men jag skall försöka skriva mer men dom tar min mobil titt som tätt ;( Puss puss // emy kommer sakna er :( Och nu får jag inte ha kontakt med Ina inte prata skriva och inte vara närmare är 100 m nära annars anmäler pappa dom mina föräldrar är puckade jag vet det det behöver ni inte skriva! Och saknar dig Ina

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards