haflingerforewer

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av iina - 4 juli 2012 23:48

ramona o jag idag <3



2 till kommer <3


//ina



Av iina - 4 juli 2012 20:20

fortsätt läsa våran blogg!!!<3


Puss från mig


//ina


Av iina - 4 juli 2012 19:50

nu ska ni få NYA bilder på wan, 2 på sessan och 1 på ramona.

både oredigerade och redigerade :D

ni får 1 nu och massa senare. nu ska jag sätta mig och göra en ny "header" lr bilden som vi har när man söker p åoss. :) nui f¨r se den ikv <3

 

// ina

Av iina - 4 juli 2012 18:52


Dagens låååttt <3


//ina

Av iina - 4 juli 2012 17:57

HEjhej bloggen! Nu funkar min mobil igen som sagt. Fast den har inga inlagda ord så jag får damp sa den! Inatt ska emy cykla från björklinge och vi ska mer till ......... Och sova där. UPpdateras hela tiden nu ju ;) känner att vi behöver komma igång med bloggen. AJa idag ska jag rida wan och ramona. Emelie och jag rider sen ;) wan ska jobbas på ridbanan om det inte är för varmt. RAmona ska nog oxå gå på ridbanan.. ska jobba wan lite dressyr men även ta några lätta språng tror jag. Ramona blir det nog hoppträning med. BÅda dom går 2 pass per dag. Fast 1 pass skrittar jag dom. BÖrjar nu så smått jobba upp wan i kondis och så. Det känns bra att ha en planering med honom. men jag råkade igår ramla i hagen och ramlade rakt på en sten. den har VASS. Så då stukade jag armen jävligt mkt. Har nu bandage. Men kan iaf rida. Puss och hej ; hej <3/Ina

...

Av iina - 4 juli 2012 14:19

 


älskar dig, du är mitt hjärta bby <3


//ina

Av iina - 4 juli 2012 14:04

Älskar <3


gråter fan  ju <3


//ina

Av iina - 4 juli 2012 13:44

Tjena 

 

Hej idag skall jag vara med familjen sola på garagestaket och kanske prata med Ina.

Och sedan så skall jag typ vid 4-5 till pappa och då så kommer jag hålla på med mobilen i alla fall, tycker mamma är så taskig men jag drog inte igår men jag har min obil nu typ 94 % kvar av batterieet men från andra gången var det bara typ 5-6% kvar.

Så jag stängde av mobilen i 5 min och jag hade sedan 20 missade samtal !,5 röstmedelanden och typ 7 st vanliga från min mamma,pappa och min bror.

Min mamma var upp till björklinge och letadce för jag sa att jag var någonstans i björklinge fast jag var borta i viksta då.

Men nu är det över och jag får aldrig mera vara med Ina men jag kommer smyga ut så är vi på natten :)

Idag föresten är det stekhett och kolla in bloggarna jag läser:

 

www.nessislilla.blogg.se

www.myfavouritethings.blogg.se

 

Puss Puss 

/Emy <3

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards