haflingerforewer

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av iina - 3 juli 2012 23:53

nu ska jag skriva deepshit. kind of ? :/


Det började med att min mamma och emy's mamma bråkade, och sne lät emelies mamma det gå ut över oss. annika (emelies mamma) sa att emelie inte fick vara hemma hos mig längre, sen gick det vidare o vi fick sova i tält. sen mådde ajg jätte dååligt 1 natt när jag sov i tält hos dom. så jag kunde inte somna, då var vi vakna hela natten. då vart emelies mamma jätte arg. sen fick vi inte sova i tält heller! då tyckt ejag det gick över gränsen. iaf så igår vart emelie trött på allt  "bråk" hemma o så, (inget vi ska ta på bloggen) så då "rymde" hon och mötte mig. jag och emelie cyklade upp till ....... och va där te ja 3? sen åkte vi hem te mig o satte oss vid datan en stund. emelies mamma och pappa hade ringt emelie, emelie hade högtalare när hon pratad emed dom. jag hörde allt. annika började hålla på att säga om du inte kr hem före 10 så kmr du aldrig mer få träffa ina, kind of that. emelie sa och? lr nåt. vi visste att det skulle bli såhär förr lr senare. sen kl halv 4 tror jag red vi ut till ....... och så var vi där med dom. sen red vi hem te mig o fixade. emelie cyklade hem, och när hon kom hem fick hon världens utskällning av sin mamma. TÄNKER INTE SKRIVA allt det EMY sa te mig. men iaf hela dagen typ fick hon utskällning, sen tog annika hennes mobil. och hon fick inte tillbaks den. jag är skit arg på annika. men det spelar ju ingen roll längre. jag och emelie kmr ALDRIG mer få träffas. men vi kmr ändå fixa det. ni känner inte mig och emelie, ni vet inte vad vi gör för varann. jag älskar henne sjukt mkt hon ställer upp på inprincip allt. Emy och jag kan inte sluta vara med varann. hon och jag är världens bästa bästisar. in REAL. jag skriver det här för att få ur mig allt som jag vill säga te annika varenda dag. jag håller käft bara för hoppet om att en dag bli som vanliga bästisar. slippa vara vakna på natten bara för att fåå vara och skratta med varann. det blir aldrig vanligt igen. jag saknar det som var förut, när vi red på indra och raquel u´tan bekymmer, vi fick vara glada tillsammans! men inte läängre, nu är allt förstört. jag hatar dom som gjort såhär.

Hur kan man göra nåt sånt här mot oss?


// ina

Av iina - 3 juli 2012 23:53

nu ska jag skriva deepshit. kind of ? :/


Det började med att min mamma och emy's mamma bråkade, och sne lät emelies mamma det gå ut över oss. annika (emelies mamma) sa att emelie inte fick vara hemma hos mig längre, sen gick det vidare o vi fick sova i tält. sen mådde ajg jätte dååligt 1 natt när jag sov i tält hos dom. så jag kunde inte somna, då var vi vakna hela natten. då vart emelies mamma jätte arg. sen fick vi inte sova i tält heller! då tyckt ejag det gick över gränsen. iaf så igår vart emelie trött på allt  "bråk" hemma o så, (inget vi ska ta på bloggen) så då "rymde" hon och mötte mig. jag och emelie cyklade upp till ....... och va där te ja 3? sen åkte vi hem te mig o satte oss vid datan en stund. emelies mamma och pappa hade ringt emelie, emelie hade högtalare när hon pratad emed dom. jag hörde allt. annika började hålla på att säga om du inte kr hem före 10 så kmr du aldrig mer få träffa ina, kind of that. emelie sa och? lr nåt. vi visste att det skulle bli såhär förr lr senare. sen kl halv 4 tror jag red vi ut till ....... och så var vi där med dom. sen red vi hem te mig o fixade. emelie cyklade hem, och när hon kom hem fick hon världens utskällning av sin mamma. TÄNKER INTE SKRIVA allt det EMY sa te mig. men iaf hela dagen typ fick hon utskällning, sen tog annika hennes mobil. och hon fick inte tillbaks den. jag är skit arg på annika. men det spelar ju ingen roll längre. jag och emelie kmr ALDRIG mer få träffas. men vi kmr ändå fixa det. ni känner inte mig och emelie, ni vet inte vad vi gör för varann. jag älskar henne sjukt mkt hon ställer upp på inprincip allt. Emy och jag kan inte sluta vara med varann. hon och jag är världens bästa bästisar. in REAL. jag skriver det här för att få ur mig allt som jag vill säga te annika varenda dag. jag håller käft bara för hoppet om att en dag bli som vanliga bästisar. slippa vara vakna på natten bara för att fåå vara och skratta med varann. det blir aldrig vanligt igen. jag saknar det som var förut, när vi red på indra och raquel u´tan bekymmer, vi fick vara glada tillsammans! men inte läängre, nu är allt förstört. jag hatar dom som gjort såhär.

Hur kan man göra nåt sånt här mot oss?


// ina

Av iina - 3 juli 2012 22:11

Jag älskar dig <3

vill träffa dig snart bästa kille <3

IMISSU SO MUCH.



kom hit nu vet jag! x)


Nämner inga namn, men jag snackar om en realy viktig person i my lide just now. <3


FUCK!!!!! I LOOOVVVEEE YOU.

<3


ska nog sätta mig o göra en liten video på wan, lr asså på sessan kanske, henne har ni ju inte sett! :D så mkt. startar nu!<3


Saknar dig Emy. ingen vet vad som har hänt o ingen kmr få veta "specifikt".  (VI har inte bråkat) gör vi aldrig längre. men jag saknar dig så det gör ont. Skriver nog ett inlägg om det här senare. :'( all my feelings want OUT NOW.

//ina


Av iina - 3 juli 2012 22:01

det är nog mest jag som bloggar nu men ni får stå ut med det ett tag! :P

iaf ikväll blir det nog att snacka lite i telefon med? jopp jag tror jag ska snacka litteee med Erik :)

en kille som emelie va ihop med förr och se blev jag ist ihop med han men men nu vettefan, tror vi ba är kompisar, skönt det för han kändes lite ? för mig.


btw så ska det bli niiiiccceee.. men inatt blir det att .... ... ...... ni får inte veta!:)

nu ska jag väll ringa upp söttaaaa erik. nej han får ringa förresten. x)


Aja bye


//ina

Av iina - 3 juli 2012 21:24

Nu har jag redigerat lite bilder :)

på wan ofc!

här är dom, kommentera?

   

A dream <3 wan<3 FUCK SO MUCH I LOVE YA!  

han säljs aldrig så tänk inte tanken! x) <3


Av iina - 3 juli 2012 20:52

hej!

För alla som inte förstått det så mår wan hur bra som helst hos mig. ni får tycka han är tjock men jag bryr mig inte vad ni andra tkr. huvudsaken är att JAG passar med han och att vi har kul tsm. När jag fick wan så var han dubbelt så tjock som han är nu. jag vill inte att han blir smalare nu. och JAG tkr det är bra gjort  av honom att hoppa 110 cm utan att stanna/springa på sidan o komma över det! parodi på ponnyakuten som vi gör ibland är på skoj. och även fast man skrattar och så så mår wan skitttttttttttttttt bra. jag har inget att bevisa för er som tror att han blir misshandlad hos mig! va fan min åsikt är att om man håller på med hästar gör man det för att det är kul.

jag rider tx aldrig med spö, jag rider nästan alltid barbacka o med grimma o grimskaft. wan kan vara dum o springa iväg i sken MEN huvudsaken är att jag älskar honom och att han och jag är 1, jag bryr mig inte om vad ni andra skriver. han kanske är tjock om man nu tkr det MEN han mår hur bra som helst.

när jag provred wan gillad ejag honom inte ALLS. han skenade/bockade mm och jag ba NEEEEEEEJ jag vill inte ha honom. men iaf på julaftons morgon så stod min nya bästis i stallet! jag förstod inte att jag var den lyckligaste i världen då. Men iaf så i början gick det USELT. jag vågade knappast galloppera på honom. när jag fick honom att galloppera utan bocksprång mm under ett helt´varv på ängen sa jag JAAAAAA! det fortsatte o nu är han det enda. INGET av det ni skriver kan såra mig så mkt, men det är skit trååkigt att få spnna kommentarer. jag blir ledsen, jag är en människa. oich en människa har känslor precis som hästar/djur.

WAN mår hur bra som helst.  när jag fick veta att min ängel blivit misshandlad förr hos förr förr förra ägaren började ajg gråta. hur fan kan man misshandla ett djur så grovt!? Wan är den snällaste, underbaraste, finaste, bästa ponnyn! han stannar aldrig på ett hinder, utan försöker även om han river det 10 ggr innan han klarar det.

meningen med det här är att jag ville beskriva hur mkt jag ÄLSKAR WAN och hur mkt jag bryr mig om honom!


om han inte fanns skulle inte jag sitta här nu. om wan dör, då skulle mitt liv dö inom mig.

Min häst är min häst. jag bestämmer hur han ska tränas o av vem o så. hur tjock han ska vara och hur smal han ska vara. förstår ni? :)


JAG ÄLSKAR HONOM.

Här får ni lite bilder på honom som jag knäppte nyss:

           

ÄLSKAR DEN SISTA BILDEN!<3

hur tkr ni bilderna vart? redigerar sen!<3


//ina


Av iina - 3 juli 2012 15:27

hej bloggen!

hänt massa idag..


MEN nu taggar jag stan!    


// ina

Av iina - 3 juli 2012 13:36

Hej

I natt och i dag har jag fått skäll hela iden för att jag drog hemmifrån och var bortta länge.

Det börja med att jag skulle vara med Ina och sedan blev det så att jag drog hemmifrån till skarpan och då så red vi i dag på morgonen och sedan gicck jag hem typ vid kl 5-6.

och nu har jag fått utskällning hela dagen och kommer få det resten av dagen ochså.

Min mobil har min jävla damp fi** cp mamma tagit och i natt så rymmer jag hem till pappa.

För jag pallar inte med erikas lilla fröken perfekt.

Jag har också fått utgångsförbud.

Jag får min mobil på lördag men jag kommer leta upp den och ta mammas mobil också innan jag drar.för då har hon inte mitt nummer .

Men nu skall jag leta upp min mobil och så skall jag ta mammas mobil men det gör jag inatt när hon  sover jag drar typ vid 2-3 för då hinner jag upp till björklinge innan hon vaknar men jag får nog springa halva vägen dit men jag tänker ringa pappa så kan han hämta mig vid halva vägen :) 

Skirver mer senare 

/Emy

Gammal bild föresten

Puss

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards