haflingerforewer

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av iina - 1 juli 2012 23:53

imorn kommer tilde och det blir att rida ner till ridbanan, (riktig ridbana) med wano ramona, jag ska ha wanii o hon ramona <3


Hoppning där? jaaawww...

sen blir det att rida ut själva jag o tilde med dom o ha picknik´! :) nice!<3


massa kort blir det ju SÅKLART! kameran följer med! :)


Nu får ni några videosar här på mig o wani; träning med wwani hemma:


Träning på bälinge ryttarförening för malin :D

80 cm tror jag


90 cm hemma me wan:

gallopp på vägen me wanii<3

Av iina - 1 juli 2012 23:50



wan o sessan för nån vecka sen <3


 


// ina<3     

Av iina - 1 juli 2012 23:22

Hej

idag har jag kommit hem från gräs ö .

Jag var där med mathilda vi badade,fiskade och gick 1mil

hade rättså kul där ute. Men nu på måndag skall jag vara med ina.

Och vi skall typ rida och pyssla om hästarna :) .

Vi kommer rida på Ramona och wanii.

vi skall också göra en ny parodi på ponnyakuten.

Vi har gjort två stycken jag heter emelieJage på youtube så de kan ni kolla på :)

Och vi kommer också lägga ut när vi hoppar och galopperar.

SLUT <3

/Emy

Av iina - 1 juli 2012 23:18

hej :) nu har jag o min bästis emelie skaffat blogg tsm! :)

Vi älskar att rida, ta hand om hästar o mer.

Jag har en haflinger vid namn Wan, 13 år, vallack, supersnäll! hoppar allt!<3


Emelie tar hand om min andra ponny sessan ofta, 2 år är hon, shettis, sto, snäll o bångstyrig! :D

emelie är jättebra på att rida, o hon brukar ofta få rida wan oxå! :)


Nu har jag en sommarhäst här hemma oxå, hon heter ramona, kmr från lurbo ridklubb ( www.lurbork.se ), sto, 19 år supersnäll. som sagt är hon somamrhäst här o vi rider tsm jag o emelie! :) hon är en fjording/arab :D


Jani här får ni 1 bild på wan:

 


Sessan:


 


O ramona:


 


// ina <3


Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards