haflingerforewer

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Tilde kmr imorn, lite videosar!:)

Av iina - 1 juli 2012 23:53

imorn kommer tilde och det blir att rida ner till ridbanan, (riktig ridbana) med wano ramona, jag ska ha wanii o hon ramona <3


Hoppning där? jaaawww...

sen blir det att rida ut själva jag o tilde med dom o ha picknik´! :) nice!<3


massa kort blir det ju SÅKLART! kameran följer med! :)


Nu får ni några videosar här på mig o wani; träning med wwani hemma:


Träning på bälinge ryttarförening för malin :D

80 cm tror jag


90 cm hemma me wan:

gallopp på vägen me wanii<3

 
 
Ingen bild

Petra

2 juli 2012 11:32

Haha det är lite roligt!! Både du och din ponny är skitfeta:)

iina

2 juli 2012 16:31

lilla tjej, har du inget liv lr? sitta o kommentera hur jag o min ponny ser ut? Förresten är wan en haflinger (GROV), han ska se ut som han gör. om han blir smalare syns revbenen ju! förfan fatta att man blir ledsen. Och du har fan ingen rätt att kommentera hur jag ser ut, sitta hemma vid din jvla dator o fucka fula kommentarer? face to face lr? är inte det bättre? nej för då skulle du nog ångra dig. Wan är precis så tjock som han ska vara. vet du förresten hur man hanterar hästar? du kanske piskar SÖNDER dina hästar och låter dom gå magra så revbenen sticker ut! men det gör inte jag sorry lilla gmn :)

 
Ingen bild

Petra

3 juli 2012 20:24

Haha!! Ja.. jag ska nog uttrycka mej på ett enkelt sätt så att du förstår: Jag är skötare på en Haflinger och han är i bra kondis och han är sjukt mycket smalare men man känner fortfarande inga revben och han är fortfarnade kraftig i modellen!! Och Nej jag piskar inte sönter mina hästar fast det kanske du gö??? Jag har hur mycket rätt att komentera vilken blogg jag vill och jag liksom läser den ju så det är ju ni som ska vara tacksamma?? Jag skulle gärna säga det face to face men vet ej var du bor????? Haha har du fattat nu???

iina

3 juli 2012 20:49

ja men alla haflingrar ser inte lika ut? det finns olika "sorter" av dom. jag orkar inte bråka med dig! och nej jag piskar inte mina hästar, jag använder inte spö när jag rider, jag använder ingenting. jag rider JÄVLIGT ofta barbacka med grimma o grimskaft på wani.
JAg är skit tacksam för att du läser min blogg!! :) men jag ber dig sluta med att skriva taskiga ssaker. jag skulle gärna träffa dig så du ffick se wan i verkligheten och hur bra han mår! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iina - 13 juli 2012 10:52

hej bloggen   kanske lägger ner den  nu när emy inte får blogga mer.   ¨vi får se.     ...

Av iina - 12 juli 2012 14:02


       jag och ni tsm<3 

Av iina - 12 juli 2012 13:46


nu har jag en ny frågestund! FRÅGA PÅ!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3   ' //iina ...

Av iina - 12 juli 2012 13:43

hej bloggen!   jag måstetyvärr skriva en VÄLDIGT tråkig sak. Emy får inte blogga på den här bloggen mer, den kmr från och med nu vara MIN blogg. jag hopaps alla bloggläsare stannar hos mig. MEN sen om hon får börja igen är det klart att vi dela...

Av iina - 12 juli 2012 10:58

tjaooo!!!! IDAG SKA jag och pappa med sala o santo ner te agilityn! :) ingen update idag asså!:/ puss hej' /ina ...

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards