haflingerforewer

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

frågeeeestuuunndddd <3

Av iina - 5 juli 2012 00:17

hej! nu har ni chansen! att ställa frågor! om ni är vakna länge och orkar kommenter så svarar jag och emy i en videoblogg inatt!!! :p även om det bara blir 2 fårgor x)

VÅGA FRÅGA VAD SOM HELST!

Smink/killar/hästar/´personer/fawo bloggar/livet mm ! :) jag o emy svarar tsm, varje fråga ni ställer svarar både jag o hon på.  skriv vilken frågan är till bara :)

  

våga fråga!!!!!! till o med om personliga saker, vad som helst!// ina och emy  
 
Ingen bild

En ankeborgare

5 juli 2012 00:28

1. Gillar ni löv?
2. Hur utalar man wan?
3. Hur började emy rida? O när?
4. Varför tävlar inte ina wan?
5. Tävlar någon av er?
6. Om inte, varför?
7. Hur högt har ni hoppat?
8. Vem är smalast,coolast,finast?
9. Varför har inte emy egen häst?
10. Är ni noga i ridningen?
11. Rida ut/banan
12. Fälttävlan/dressyr/hoppning/gymkhana?

 
Ingen bild

Olivia

5 juli 2012 00:31

frågor till ina:
1.säg 3 personer du hatar mest.
2.säg 3 personner du älskar mest
3.vad brukar du och wan träna på i hoppningen?
4.hur många hästar har du haft?
5.hur är anton?
6.gillar du skolan?
7.skulle du nånsin lämna anton?

det var mina frågor till dig.

nu några till emy:

1.Vad heter din kille?
2.hur ser din kille ut?
3.brukar du rida wan?
4.hur hög är sessan?
5.vad tycker du om skolan?
6.vad tycker du om wan?
7. vad heter personen du hatar mest?

tacksam om ni svarar!

kramar olivia

 
Ingen bild

emilia

5 juli 2012 00:34

jag har 1 fråga ivar till er:

emy: varför tkr du om oliver?

Ina: hur ska den perfekta killen vara?

/ emilia

 
Ingen bild

Nathalie

5 juli 2012 00:43

jag är iallafall vaken! och jag har frågor:

1. varför tävlar inte ina?
2. vad är det hemskaste som hänt dig?
3. hur är wan och rida?
4. gillar du gå på stan med anton?
5. går du nånsin med anton?
6.har npn sett dig vara med anton?
7.var bor anton?
8. hur ofta rider du?
9. har du hånglat med nån?

nu några frågor till emmy:
1. har du hånglat med nån?
2. vem är din bästis?
3. vad gillar du att göra?
4. säg nån du har dissat
5.gillar du hoppa?
6. vilken musik gillar du?


puss, nathalie

 
Ingen bild

Erika

5 juli 2012 00:45

Ina: vilken musik gillar du?

emy: vad heter din gamla blogg?

Erika

 
Ingen bild

Maja

5 juli 2012 00:49

ina:hur många killar har du haft?
Emy: vad heter den bästa killen du har haft förutom oliver?

/
Maja

 
Ingen bild

david

5 juli 2012 00:52

emy: har du gallopperat på en äng?

ina: eric saade/justin bieber/rihanna/flo rida/ selena gomez?

 
Ingen bild

en kille

5 juli 2012 03:03

HEj
1. Har du nånsin hånglat med nån .? 2. Älskar du Anton?
3. Har Emmy haft sex med nån?
4. Vad heter alla era killar ni haft
HUR gamla är ni?
Gillar ni ost?
Berätta 1 pinsam sak.
HUr ser Anton ut? Specifikt.
Hur rider ni wan?
Vad är era pinsammaste saker ni gjort?
HAtar ni nån?
Vad ska ni göra nu?
HUr är Erik?
Vad är din bästa sak du gjort?

/ en kille

iina

6 juli 2012 22:24

hej!
ja det har vi båda.
ja jag älskar anton sjukt mkt!
Nej det har hon inte.
mina (inas) dom heter: Filip, erik och anton.
Emys heter: David, erik o oliver
vi är 13 båda två.
nej vi gillar inte ost! xd
jadu, när jag träffade anton första gången, det var pinsamt. samma sak för emy
jadu anton har mörkt brunt hår, bruna ögon, o helt snygg.
jadu som vanligt!:)
ja det vet jag inte!
ja vi hatar någon.
nu ska jag kolla på fjorton suger emy vet jag inte
erik är skit snygg men heöt ? ? ?
min bästa sak är när jag tröffade anton

//ina

 
Ingen bild

Sandra

5 juli 2012 03:05

Vad heter alla era hästar?
HUR ser killarna Ut i eran klass?
Är dom snygga?
Bye-bye

iina

6 juli 2012 22:20

våra hästar heter wwan och sessan.
Killarna i våran klass är super snygga.
jaaaaa dom är snygga (vissa)
herrå

 
Ingen bild

Joel

5 juli 2012 03:28

Vad är din favo mat?
HUR ser din drömhäst ut
Vad heter ni på riktigt?
Vad brukar ni ha för kläder på er?
Tkr ni om naturen?
HEter Emelie Emmy?
HAr ni varit otrogna nån gång?
Vad gör ni om ni är sjuka och vem rider dom då? HÄStarna.
Går ni på nån diet?
Vad åter ni till frukost?
Dricker ni?
HUr gamla är ni?
Haflinger/New Forest?
PUssas eller hångla ?
HUSvagn eller stuga?
SKitt/trav/Gallopp
Hur är Anton?
Hur är oliver?
Tycker ni att ni är snygga?

 
Ingen bild

Emma

5 juli 2012 10:04

Hej!! :)
Emelies frågor;
Varför skriver ni emy?
Har du tävlat?
Rider du sessan?
Har du många bästisar? <3
Ses du och Ina på natten?
Vart bor du? Björklinge??
Har du slutat med din blogg?? Din egna altså?
<333
Inas frågor:
Tävlar du? Om inte vfr??
Vilken storlek är wan?
Har du ngn mer bästis utom Emelie?
Vilka mål har du med wan?
Vilka bloggar läser du?
Vart är ditt stall?
Vem tilde är det som brukar rida med dig? Heter hon berg i efternamn? :* tacksam för svar:) kramisar

iina

6 juli 2012 22:18

hej! nu svarar emy:
emy är mitt smeknamn!:)
nej jag har inte tävlat
nej jag rider inte sessan (hon är 2).
nej
ja jag o ina ses på natten
jag bor i björklinge
ja ungefär :)
kram!
nu svarar ina:
jag tävlar inte för jag tkr det inte är kul :)
wan är en D-ponny 147 hög!
nej det har jag inte!:)
mina mål med wan är väl att vi ska komma ut på tävlingar. byygga upp honom, hoppa banor med högre hinder o så!
jag läser: www.nellieberntsson.se www.duvetmadde.blogg.se
www.connoz.blogg.se

mitt stall är där jag bor xd!
ja hon heter tilde berg:)

:*
kramisar
// ina och emy

 
madde ♡

madde ♡

6 juli 2012 11:42

varför är Emelies mamma så sur på dig Ina?
eller har jag uppfatta det fel? :P

http://duvetmadde.blogg.se

iina

6 juli 2012 22:07

du får ditt svar här ist. så nu ska jag skriva:
allt började emd att min mamma o hennes mamma började bråka. lr rättare sagt emelies mamma började bråka me min mamma. Annika (emys mamma) lät det gå ut över oss. hon fick inte vara hemma hos mig. sen fortsatte det. och n u har emelies pappa skruvat bort emmys fönster handtag o nu kan hon inte komma till mig. EMELIES föräldrar är idoter. helt fuckade. ja det är väl det. men vi försöker träffa varann o ha A och O med oss. A=anton O=oliver. skit samma. hoppas du har det bra! // ina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iina - 13 juli 2012 10:52

hej bloggen   kanske lägger ner den  nu när emy inte får blogga mer.   ¨vi får se.     ...

Av iina - 12 juli 2012 14:02


       jag och ni tsm<3 

Av iina - 12 juli 2012 13:46


nu har jag en ny frågestund! FRÅGA PÅ!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3   ' //iina ...

Av iina - 12 juli 2012 13:43

hej bloggen!   jag måstetyvärr skriva en VÄLDIGT tråkig sak. Emy får inte blogga på den här bloggen mer, den kmr från och med nu vara MIN blogg. jag hopaps alla bloggläsare stannar hos mig. MEN sen om hon får börja igen är det klart att vi dela...

Av iina - 12 juli 2012 10:58

tjaooo!!!! IDAG SKA jag och pappa med sala o santo ner te agilityn! :) ingen update idag asså!:/ puss hej' /ina ...

Presentation

hej! jag heter ina och jag är 13 år, jag har en egen häst som heter wan som jag älskar mer än nåt annat. han är 13 år, valláck, 147 cm hög!

wan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards